Minkejja li ninsab imsiefer fuq xoghol ufficjali, qieghed insegwi mill-qrib dak li ghaddej bhalissa bhala rizultat ta’ azzjonijiet industrijali li hadu numru ta’ ghaqdiet li jahdmu fis-settur tat-trasport pubbliku. Irrid nghid qabel xejn li jien dizgustat bl-atteggjament ta’ min, ghax ma jaqbilx ma’ xi proposta, jirrikorri ghal agir vjolenti bhal dak li sehh f’xi kazijiet fl-ahhar sighat.
Irridu niftakru li dawn l-azzonijiet huma rizultat ta’ decizjoni tal-Kabinett tal-Ministri, li permezz taghha tnehha l-monopolju li sa’ llum kienu jgawdu s-sidien tal-karozzi li jgorru l-mejtin. Irrid infakkar li b’dan il-monopolju, kull min xtaq jinvesti f’karozza gdida ghall-garr tal-mejtin ma setax jaghmel dan minhabba monopolju li ilu hemm is-snin. U hawn tqum il-mistoqsija – min kien qed igawdi minn dan il-monopolju?
Il-gvern ghandu dmir li jara li l-konsumaturi jgawdu minn ghazla wiesgha u li min jista jinvesti f'attivita' jithalla jinvesti. Dan jghodd ukoll fil-qasam tat-trasport pubbliku. Nemmen li wara snin twal fejn rajna miljuni ta’ liri f’sussidji u ghajnuniet, issa hu l-waqt li jitfassal programm ta' liberizazzjoni li minnu jgawdi kulhadd. Nappella ghas-sens komun u li mill-aktar fis jitwaqqfu l-azzjonijiet fit-toroq, u jitkomplew id-diskussjonijiet madwar il-mejda.
No comments:
Post a Comment